Calculateur du crédit d’impôt

muhcf-calculator-800x320

Veuillez suivre le lien ci-bas pour accéder au Calculateur du crédit d’impôt pour don de bienfaisance de l’Agence du revenu du Canada. Entrez le montant du don que vous vouliez faire et le formulaire calculera automatiquement les crédits d’impôt associés à votre don ainsi que le coût net de votre don.
www.cra-arc.gc.ca/chrts-gvng/dnrs/svngs/clmng1b2-fra.html

3 hours ago

The McGill University Health Centre Foundation

Partnership between McGill and the MUHC will bring together over 250 researchers under the newly created McGill Interdisciplinary Initiative in Infection and Immunity

Centre universitaire de santé McGill - McGill University Health Centre
Announcement of $15-million gift from Doggone Foundation that will create powerhouse partnership between McGill University @McGillFacultyOfHeath and the MUHC, bringing together over 250 researchers under the newly created “McGill Interdisciplinary Initiative in Infection and Immunity.”
... See MoreSee Less

1 day ago

The McGill University Health Centre Foundation

Congrats to Kim Cavener, our Director of Strategic Giving at the MUHC Foundation!Kim Cavener, Chair of the Montreal Chapter wrapped up the Conference by inviting everyone to join CAGP in Montreal for the 26th Conference, April 10-12, 2019! ... See MoreSee Less

Go team, go! #scotiabankcharitychallenge
Congratulations to Team MUHCFoundation and Team WHHI for their participation in the Scotiabank Charity Challenge! Many thanks to @Lole Women, #totalhometraining, and our generous sponsor Bayer!
... See MoreSee Less

View on Facebook

À la Fondation du CUSM, les patients et leurs familles sont au cœur de notre mission et nous reconnaissons l’importance d’avoir des soins de classe internationale au moment où ils en ont le plus besoin. C’est un honneur et un privilège de pouvoir inspirer notre communauté à appuyer financièrement les besoins les plus pressants au CUSM. Nos donateurs nous motivent, ainsi que nos chercheurs et nos professionnels de la santé à offrir les meilleurs soins pour la vie.

Julie Quenneville

Présidente, Fondation du CUSM